Vitalizáló étrend

ist2_4664480-healthy-food-and-bodyEzeket az ételeket a test energiával való feltöltése, vagy böjttörés ( a böjt befejezése után), fogyasszuk Ha lehet, a tésztákat teljeskiörlésű lisztből készítsük, a mennyiségekre a zöldségek kivételével ügyeljünk! (pl: szőlő, a magas fruktóz tartalma miatt)
További javaslatunk:a folyadékok aránya a szilárd táplálékhoz képest nagyobb legyen! Nappal érő ételeket együnk!  A teljeskiörlésű lisztet ellenőrzött forrásból szerezzük be!

 

A csírázó magvak áldásai: Amikor a nyers gabona fontosságáról szóltunk, említettük, hogy van egy még fantasztikusabb állapota is a gabonának(sőt mindenféle magnak), mégpedig a csírázásállapota. A csírázó magot a régi civilizációk is nagy becsben tartották.

brokkolics csira cs3 csira1 csira5 buzacs

Néhány gabonából készült reggeli

Búzapehely

Keverjük össze a búzapelyhet friss szőlő levével. Reszelt almával ízesíthetjük.

Zabpehely tejjel

Áztassuk a zabpelyhet tejbe. Banánnal fogyasszuk.

Zabpehely naranccsal

Áztassuk a zabpelyhet narancsléveé és édesítsük mézzel. Friss gyümölccsel fogyasszuk.

Rizspehely vegyes gyümölccsel

A rizspelyhet lapos tálba, locsoljuk meg szamóca, bodza vagy bármilyen házi készítésű szörppel. Fügével, datolyával.

Rizspehely sárgadinnyével

A rizspelyhet tejszines sárgadinnyével fogyasszuk.

Hétfő
Reggeli: gyümölcs
Tízórai: forrásvízzel készített zöldtea
Ebéd: Zöldbableves
Madársaláta ruccolacsírával
Uzsonna: egy szelet répator

Kedd
Reggeli: gyümölcs, forrásvízzel készített tes                                                                                                  
Ebéd: zellerpüré leves, reszelt sárgarépa, brokkoli csírával, pár csepp oljvaolajjal, citrommal
Uzsonna: joghurt friss gyümölcsökkel
Vacsora: ruccola reszelt sárgarépával, hagymacsírával,

Szerda
Reggeli: gyümölcs
Tízórai: forrásvízzel készített zöldtea
Ebéd: Kevert saláta, feta sajttal, napraforgó csírával
Uzsonna: pár szem gyümölcs
Vacsora: Natúr joghurt, pár szem gyümölccsel

 

Csütörtök
Reggeli: gyümölcs
Tízórai: forrásvízzel készített zöldtea
Ebéd: Francia hagyma leves, lencse csíra szőlőmag olajjal,  pár sepp citrommal
Vacsora:Fejes saláta, szőlőmag olajjal, reszelt tojással

Péntek
Reggeli: gyümölcs
Tízórai: forrásvízzel készített zöldtea
Ebéd: Broccoli püréleves, búzacsírával, endívia salátával,  pár csepp olívaolajjal
Vacsora:Gyümölcs (pár szem), vagy gyümölcssaláta

 


 

 

 

 

Fogyjunk együtt egészségesen!

dieta

        Kapcsolat

    Receptjeinkkel és az ajánlott élelmiszerekkel egészségesebb és karcsúbb lehet!

                  csobogo@csobogo.hu

You are here